lunes, 14 de enero de 2019

BILINGUAL PROJECT: 'IES GAVIOTA 2019' OLYMPIC GAMES - FIRST TERM - TERM PROJECTS (BILINGUAL SUBJECTS)

FIRST TERM FINAL TERM PROJECTS (BILINGUAL SUBJECTS)

In the first term, the students of the bilingual ESO groups have been working on different aspects related to the Olympic Games in bilingual lessons, including the following:
- Geography and History: Ancient and Modern Olympic Games, history of the Olympics, famous Olympians, capitals of countries that have hosted the Olympics, Olympic host cities.
- Biology and Geology: pollution in Olympic host cities, sport as a healthy habit, diet of Olympic athletes, healthy practices.
- Physical Education: orienteering activities (QR codes), Olympic sports.

The students have put into practice what they have learnt in a series of final term projects. I would to thank you the teachers of the different groups and the students for the hard work.

Durante el primer trimestre, el alumnado de los grupos bilingües de la ESO ha trabajado una serie de aspectos relacionados con los Juegos Olímpicos en las clases bilingües, entre los que se incluyen los siguientes:
- Geografía e Historia: Juegos Olímpicos Antiguos y Modernos, historia de los Juegos Olímpicos, deportistas olímpicos célebres, capitales de países que han albergado los Juegos Olímpicos, sedes olímpicas.
- Biología y Geología: contaminación en sedes olímpicas, deporte como hábito saludable, dieta de atletas olímpicos, prácticas saludables.
- Educación Física: actividades de orientación (códigos QR), deportes olímpicos.

El alumnado ha puesto en práctica lo aprendido en una serie de proyectos de final de trimestre. Gracias al profesorado implicado y a su alumnado por el gran trabajo realizado.

GEOGRAPHY AND HISTORY

1st year of ESO CD: FAMOUS OLYMPIANS OF ALL TIMES

 





2nd year of ESO: MEDIEVAL SPORTS












3rd year of ESO: MEDIEVAL SPORTS & OLYMPIC HOST CITIES






BIOLOGY AND GEOLOGY

1st year of ESO C & E: POLLUTION IN HOST CITIES



 



3rd year of ESO B & C: HEALTHY TIPS FOR SPORTSPEOPLE









PHYSICAL EDUCATION

Orienteering





No hay comentarios:

Publicar un comentario